آموزش سواد آبی به ۳۰ هزار دانش‌آموز سمنانی

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان از گسترش سواد آبی در بین دانش‌آموزان این استان خبر داد و گفت: ۳۰ هزار دانش‌آموز سمنانی آموزش‌های سواد آبی را فرا گرفته و با مفاهیم حفاظت از منابع آب آشنا شدند.

عسکری ۳ با بیان اینکه اجرای این طرح‌ها با هدف فرهنگ‌سازی در زمینه حفظ منابع آبی و مدیریت مصرف امری بسیار مهم و حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌هایی که در راستای گسترش دانایی آب می‌تواند گامی مهم برای تربیت نسلی آگاه، مسئولیت‌پذیر و مطالبه‌گر برای آب و محیط زیست باشد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان، با بیان اینکه استان سمنان تا کنون از استان‌های پیشرو و موفق در زمینه اجرای طرح‌های سواد آبی بوده است، تصریح کرد: امسال آموزش‌های سواد آبی در قالب طرح ملی دانش‌آموزی نجات آب(داناب) و طرح سواد آبی با محوریت کتاب « انسان و محیط زیست» اجرا شد و خوشبختانه موفق بود و نتایج مطلوبی نیز داشت.

عسکری خاطرنشان کرد: در مجموع در سامانه داناب و سواد آبی بالغ بر ۷۰۰ اثر و در قالب‌های مختلف مانند ویدئو، نقاشی و کاردستی دریافت شد.

وی از ارزیابی و بررسی آثار دریافتی خبر داد و گفت: ۱۵ اثر دانش‌آموزی و همچنین ۷ رابط فعال طرح نیز از میان دبیران توانمند استان انتخاب شدند.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان سمنان افزود: آموزش‌های سواد آبی همه ساله با انعقاد قرارداد با آموزش و پرورش استان اجرایی می شود و امسال نیز قریب ۳۰ هزار دانش‌آموز متوسطه اول در قالب طرح داناب و پنج هزار دانش‌آموز در پایه یازدهم با محوریت «کتاب انسان و محیط زیست» تحت آموزش‌های سواد آبی قرار گرفتند. 

برچسب ها: توقیف ، خلافی ، میلیونی ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.