معاون پرستاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در پیامی شهادت خانم سمیرا مسمائی بانوی جانباز 70 درصد و پرستار امدادگر دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، در پیام محمد میرزابیگی آمده است: بانوان ایرانی همواره با تاسی به حضرت زینب کبری(س) و حرکت در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی ، در عرصه های مختلف انقلاب با ازخودگذشتگی و ایثار حضور موثری داشته اند.

این پیام می افزاید :پرستاری پرتلاش پس از خدمات فراوان در دوران دفاع مقدس و تحمل درد و رنج به یادگار مانده از آن دوران طلایی، برگ زرین دیگری از حدیث عشق و ولایتمداری بانوان مسلمان ایرانی را بر کتاب افتخارات دفاع مقدس و یادگاران آن دوران افزود و به آرزوی دیرینه خود که همانا فیض عظیم شهادت بود، نایل شد.
پرستار شهیده خانم سمیرا مسمائی در 23 آذر 1359 در جزیره مینو در حال امدادرسانی به مجروحان جنگ تحمیلی بود که بر اثر اصابت ترکش از دو چشم نابینا و پس از بهبودی به افتخار جانبازی 70 درصد نائل شد .

وی به کرمان منتقل و سالها در دانشگاه علوم پزشکی کرمان مشغول به خدمت شد.

این پرستار شهیده در سن 58 سالگی در بیمارستان پیامبر اعظم(ص) کرمان جان به جان آفرین تسلیم کرد و پیکر مطهرش بر دوش مردم شهیدپرور شهرهای کرمان و زادگاهش خرمشهر تشییع و برای خاکسپاری به نجف اشرف منتقل شد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: پیام ، تسلیت ، شهادت ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.