یک عضو ارشد حزب الله خطاب به آمریكا و رژیم های سعودی و صهیونیستی هشدار داد كه هرگز نمی توانید اراده ما را كه از حضرت امام حسین(ع) و حضرت امام خمینی(ره) به ارث برده ایم، بشكنید و ما را شكست دهید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ «حسین الحاج حسن،» یک عضو ارشد حزب الله و وزیر صنعت دولت این كشور كه در مراسمی به مناسبت سالروز ولادت حضرت امام علی (ع) در شهر بعلبك سخن می گفت، تاكید كرد كه پاسخ ما به محور آمریكا و رژیم های سعودی و صهیونیستی همان پاسخ حضرت زینب (س) به طاغوت های ملعون است.

وی خاطرنشان كرد كه حضرت زینب (س) فرموده اند :هر كید و مكری كه دارید، بكار بندید، هركوشش و جهدی كه دارید، به كار گیرید، به خدا سوگند هرگز نتوانید نام و یاد ما ، رسول الله (ص) و امیر المومنین(ع) را محو كنید.

عضو ارشد حزب الله تصریح كرد بر احدی پوشیده نیست كه آمریكا و رژیم های صهیونیستی و سعودی امروزعلیه حزب الله و جمهوری اسلامی ایران ائتلاف تشكیل داده و حزب الله را تروریسم توصیف كرده اند در حالی كه اسرائیل در تحقق آن شكست خورده بود.

وزیر صنعت لبنان اظهارداشت آمریكا و رژیم های صهیونیستی و سعودی با جمهوری اسلامی ایران دشمنی می كنند و درهر مكانی وسیعترین حمله ها را علیه آن مرتكب می شوند زیرا پادشاهان و امیران گمان باطل دارند، قادرند كه هر كاری را در این جهان خواستند،می توانند انجام دهند اما هربار شكست خورده اند وبه همین دلیل خشم و عصبانیت آنها علیه ما فزونی گرفته است.

وی تاكید كرد محور مقاومت از جمله حزب الله، سوریه و ایران اسلامی ، توطئه آمریكا و رژیم های سعودی و صهیونیستی در سال 2006( جنگ 33 روزه علیه لبنان) و توطئه جدید آنها در خاورمیانه از سال 2011 تاكنون ( جنگ علیه سوریه) را ناكام ساخته اند.

حسین الحاج حسن خاطرنشان كرد هدف از این حمله وحشیانه و فشارها علیه حزب الله و جمهوری اسلامی ایران و علیه همه دوستان و همپیمانان آنها برای این است كه آنها را بترسانند تا از رویاروئی با آنها عقب نشینی كنند اما هرگز نمی توانند اراده ای را كه از امام حسین (ع)و امام خمینی (ره)به ارث برده ایم، بشكنند و پاسخ ما به آنها همان پاسخ حضرت زینب(س) به طاغوت ها است.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار