امیری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد

درباره "مینو خالقی" با دبیر شورای نگهبان مفصل صحبت کردیم/استنباط حقوقی ما متفاوت است

سخنگوی وزارت کشور از پیگیری‌های وزارتخانه متبوعش در مورد وضعیت مینو خالقی خبر داد.

حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور در گفتگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین اقدامات این وزارتخانه برای انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: همه مقدمات برگزاری انتخابات فراهم شده است، مسائل انتظامی، امنیتی انتخابات به طور کامل رصد شده و مشکل خاصی وجود ندارد.
 
وی افزود: تعرفه‌های انتخابات در اختیار استان‌ها است، با حضور نمایندگان شورای نگهبان و هیئت نظارت استان برگه تعرفه ها در مخازن مربوطه قرار گرفته تا با طی تشریفات قانونی در اختیار ماموران انتخابات قرار گیرد.
 
سخنگوی وزارت کشور در ادامه تصریح کرد: از پنجشنبه هفته گذشته که مهلت تبلیغات انتخاباتی آغاز شده تا کنون هیچ تخلفی گزارش نشده است و همه داوطلبان تاکنون شرایط قانونی را رعایت کرده‌اند.
 
امیری در مورد اظهارات مطهری مبنی بر استیضاح وزیر کشور به دلیل رد صلاحیت مینو خالقی اظهار، داشت: ما چند هفته پیش با دبیر شورای نگهبان به طور مفصل صحبت کردیم، ولی استنباط حقوقی ما و این شورا راجع به منتخب سوم استان اصفهان متفاوت است.
 
وی افزود: ما از تمام ظرفیت‌های قانونی خود استفاده می کنیم و این موضوع اکنون نیز در حال پیگیری است و منتظر نتیجه نهایی هستیم.
 
امیری در مورد استیضاح وزیر کشور نیز گفت: بنده تمام پیگیری های انجام شده در مورد مینو خالقی را به مطهری توضیح دادم و وی در جریان پیگیری های وزارت کشور قرار دارد ولی بنا به مصالحی این پیگیری ها اکنون رسانه ای نمی شود، اما ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
ایشان ازابتدا صلاحیت نداشته
آخرین اخبار