تفاهم نامه همکاری مشترک بین پژوهشگاه شاخص پژوه اصفهان و مجمع جهانی ریسک (GRF) امضا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان،این تفاهم نامه همکاری به امضای محمود زاده رییس پژوهشگاه شاخص پژوه و واتر امان رئیس مجمع جهانی ریسک رسیده است.

رئیس پژوهشگاه شاخص پژوه اصفهان توسعه روابط بین الملل را یکی از سیاست های پژوهشگاه شاخص پژوه در سال جدید دانست و گفت : برگزاری کارگاه های آموزشی منظم و دوره ای در پژوهشگاه شاخص پژوه در حوزه مدیریت بحران های طبیعی و مدیریت ریسک باحضور رئیس مجمع جهانی ریسک از مفاد این تفاهم همکاری علمی است.

آقای محمودزاده افزود : رئیس مجمع جهانی ریسک که برگزار کننده معتبر ترین کنفرانس مدیریت ریسک و بلایا در جهان(IDRC) است می تواند علاوه بر افزایش توان علمی استادان، دانشجویان و پژوهشگران علاقه مند این حوزه، اعتبار علمی پژوهشگاه و پژوهشگران را در سطح جهانی و بین المللی افزایش دهد.

وی گفت : گواهینامه این کارگاه تخصصی دارای اعتبار بین المللی و جهانی است پژوهشگران علاقه مندان برای شرکت دراین دوره تخصصی ، تیر امسال می توانند مدارک خود را به رایانامه info@bpshakhespajouh.ac.ir ارسال کنند.

پژوهشگاه شاخص پژوه با بیش از 50 عضو هیات علمی و 200پژوهشگر در زمینه تهیه طرح های جامع مدیریت بحران برای استان های زلزله زده ، رصد علم و فناوری و پرورش دانشجویان دکترا و کارشناسی ارشد پژوهش محور فعالیت دارد.





انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار