12 برنامه ملی اولویت دار اقتصاد مقاومتی در 32 استان کشور اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، معاون شورای اقتصاد مقاومتی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در استانداری مازندران با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی یک الگو برای توسعه کشور است، گفت:  بیش از 100 طرح اقتصادی مقاومتی در کشور شناسایی شد که 12 طرح ملی در راستای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در استان ها اجرایی می شود.

آقاسی زاده برنامه ارتقای بهره وری، برنامه پیشبرد برون گرایی اقتصاد، برنامه ارتقای توان تولید، برنامه عدالت بنیان کردن اقتصاد و توسعه عدالت اقتصادی، برنامه توسعه ظرفیت نفت و گاز و تکمیل زنجیره پایین دستی و برنامه مردمی کردن اقتصاد را از جمله محورها و طرح های اولویت دار اقتصاد مقاومتی در مازندران نام برد.

استاندار مازندران نیز با بیان اینکه 63 طرح به عنوان محور و مکمل 12 طرح ملی تا کنون در استان پیشنهاد شد، اجرای طرح پنجره واحد با هدف مراجعه نکردن مردم به دستگاه های اجرایی برای دریافت مجوزها را اولین اقدام اجرایی شدن مکمل های 12 طرح ملی درمازندران اعلام کرد.

ربیع فلاح با اعلام اینکه اولویت همه دستگاه ها باید مربوط به طرح های اقتصاد مقاومتی باشد افزود: بودجه این طرح ها از محل اعتبارات ملی دستگاه های مربوطه تامین می شود که 10 درصد اعتبارات استانداری نیز به این طرح ها اختصاص می یابد.

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی باید کانون سیاست های استانی را فعال کند، همگرایی و همکاری دستگاه های اجرایی را لازمه توفیق طرح های اقتصاد مقاومتی در توسعه ملی عنوان کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، اجرا ، برنامه ، ملی ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.