مجمع سراسری مدیران سازمان اوقاف با رویکرد «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» آغاز شد

هفتمین مجمع سراسری معاونین ، مدیران و مسئولان سازمان اوقاف وامور خیریه با رویکرد اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل در مدیریت موقوفات و بقاع متبرکه صبح امروز 4 اردیبهشت برگزار شد.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن ربیعی، مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به اینکه سال 1395 از سوی مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل» مزین شده است، اظهارداشت: دو سال پیش سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی براساس نظرات کارشناسان از سوی معظم له ابلاغ شد و ایشان با این نامگذاری فرمودند که سخنرانی، صحبت، شعار و جلسه در این خصوص کافی است و زمان اقدام و عمل است.

وی با اشاره به 10 راهکار پیشنهادی مقام معظم رهبری برای تحقق اقتصاد مقاومتی گفت : یکی از راهکارهای پیشنهادی مقام معظم رهبری ارتقای بهره وری است که این مهم در تبیین رویکردها و خط مشی های سازمان در سال جاری مورد تاکید نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف قرار گرفته است.

ربیعی در ادامه با تاکید بر راهکار اقتصاد مقاومتی در ارتقاء بهره وری موقوفات و بقاع متبرکه از اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی و اولویت بخشی به آن در ارتقاء بهره وری موقوفات و بقاع متبرکه خبرداد و گفت :  در این مجمع سراسری که با حضور 400 نفر از مدیران ، معاونین ، مسئولان و کارشناسان سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می شود ، تحقق این راهکار در سازمان اوقاف مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به محورهای دیگر این مجمع سراسری تصریح کرد: بررسی عملکرد سازمان اوقاف در سال 1394 و همچنین روند اجرای اولویت های برنامه ای سال 1395 از موضوعات پیش بینی شده برای این مجمع است.

وی اضافه کرد: تجلیل و تقدیر از مدیران استان های برتر ، ایراد سخنرانی مقامات و مسئولان کشوری و برگزاری کارگاه های تخصصی برای تبیین و تشریح برنامه های سال 95 ، از جمله برنامه های پیش بینی شده این مجمع است.
ربیعی در پایان خاطرنشان کرد: در این مجمع سراسری شورای معاونین سازمان و مدیران کل ستادی ، مدیران کل استانها و مسئولین واحدهای بهره وری اقتصادی، فرهنگی، مدیریت منابع و پشتیبانی ، حقوقی ثبتی،  تحقیق ، فناوری، مالی غیرعمومی، حراست، بازرسی و روابط عمومی ادارات کل اوقاف استانها حضور دارند.





انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار