جانشين فرمانده انتظامی استان ، از كشف مقدار 36 تن و 800كيلوگرم برنج قاچاق ، به ارزش يك ميليارد و 400 ميليون ريال در خرم آباد ، خبر داد .

 به گزارش گروه استان های  باشگاه خبر نگاران جوان؛ از لرستان ، سرهنگ علی احمدی تبار گفت: در راستای ارتقا امنیت و جلوگیری از ورود كالای قاچاق ، ماموران انتظامی پاسگاه رازان خرم آباد ، حین گشت زنی در محور اصلی به یك دستگاه تریلی مظنون و آن را توقیف كردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی به عمل آمده از خودرو توقیفی ، مقدار 21 تن برنج خارجی قاچاق بدون مجوز را ، كشف و راننده متخلف را دستگیر كردند.

احمدی تبار در ادامه گفت : ماموران انتظامی پاسگاه زاغه خرم آباد ،نیز حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی ، به یك دستگاه خودرو كامیون مشكوك و آن را توقیف كه در بازرسی به عمل آمده مقدار 15 تن و 800 كیلوگرم برنج قاچاق كشف و یكنفر را دستگیر كردند.

وی با اشاره به این كه دو متهم با پرونده متشكله جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شدند ، افزود: بنا بر اظهارات كارشناسان ، ارزش تقریبی دو محموله قاچاق كشف شده ، یك میلیارد و 400میلیون ریال اعلام شده است.

جانشین فرمانده انتظامی لرستان با بیان این كه تمام تلاش پلیس ، برقراری امنیت و مبارزه با قاچاق كالا و ارز می باشد ، از شهروندان خواست ؛ در صورت مشاهده موارد مشكوك یا ورود هر گونه كالای قاچاق به سطح شهرستان ،بلافاصله به فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: قاچاق ، برنج ، کشف ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.