سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: حمید سوریان با کسب هفت مدال طلای المپیک و جهان یک قهرمان ملی است که با تمام وجود برای کسب افتخار برای ایران تلاش کرده است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،علی رضا رضایی با بیان این مطلب افزود: حمید سوریان برای کسب سهمیه المپیک 2016 برزیل تمام تلاش خود را بکار برده است و این زحمات چه به نتیجه منتج شود و چه نشود، وی یک قهرمان بزرگ و قابل احترام برای مردم ایران و کشتی جهان است.
 
وی در مورد اظهار نظرهای مختلف در مورد نماینده وزن 59 کیلوگرم در رقابت های گزینشی ترکیه خاطر نشان کرد: انتخاب نماینده ایران در رقابت های گزینشی طبق تصميم شورای فنی تيمهاي ملي كشتي فرنگي،  در اختیار سرمربی تیم ملی قرارداده شده است، و بنابراین آقای بنا  درمورد انتخاب ملی پوش وزن 59 کیلوگرم در رقابتهاي گزينشي استانبول تصميم خواهد گرفت.  
 
رضایی در پایان در مورد انتقادات مطرح شده در مورد اعزام سوریان به مسابقات گزینشی مغولستان گفت: محمد بنا یک مربي با تجربه و سرد و گرم چشیده در دنیای کشتی است. مطمئن هستيم دغدغه او براي كسب سهميه در المپيك و كسب موفقيت در اين وزن از همه بيشتر است. كشتي از ١٢ سهميه خود در المپيك، يازده سهميه را كسب كرده، و بايد اجازه دهيم آخرين فرصت براي كسب سهميه دوازدهم، در فضايي بدور از حاشيه دنبال شود.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار