مهلت ثبت‌نام آثار در سی و سومین جشنواره فیلم کوتاه تهران از امروز 4 اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، بنا بر گاه‌شمار فراخوان سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ثبت‌نام فیلم‌های متقاضی برای حضور در بخش مسابقه ملی جشنواره از امروز 4 اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رسمی جشنواره به آدرس TISFF.IR و یا وب‌سایت انجمن سینمای جوانان ایران به آدرس IYCS.IR و با ورد به سامانه ثبت‌نام در جشنواره‌های انجمن نسبت به ثبت‌نام آثار خود در این جشنواره اقدام نمایند.

گفتنی است فیلم‌سازان تا تاریخ 2 مرداد برای ثبت‌نام در این جشنواره و تاریخ تا 10 مرداد برای ارسال نسخه نهایی فیلم‌ها به دبیرخانه جشنواره فرصت خواهند داشت. تاریخ ثبت‌نام و دریافت آثار به‌هیچ‌عنوان تمدید نخواهد شد.

سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران 18 تا 24 آبان ماه در پردیس چارسو برگزار خواهد شد.

جایزه یونیسف جشنواره «ICFF» هند به «سکوت» رسید
هشتیم دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «ICFF» هند که توسط کالج «لوکنو» در شهر مونتسوری کشور هند از تاریخ 7 تا 15 آوریل برابر با 19 تا 27 فروردین برگزار شد.

در این جشنواره علاوه بر فیلم کوتاه «سکوت»، انیمیشن کوتاه «عکس» به کارگردانی ماشاءالله محمدی از تولیدات انجمن سینمای جوانان سنندج نیز حضور داشت.

فیلم کوتاه «سکوت» از تولیدات انجمن سینمای جوانان رفسنجان که در این جشنواره موفق به کسب لوح تقدیر و تندیس نقره‌ای حقوق کودکان یونیسف شد، داستان یک کودک معلول افغانی را روایت می‌کند که کارش خرید کردن برای مردم روستایی است که در آن زندگی می‌کند.

عوامل این فیلم کوتاه عبارت‌اند از: نویسنده و کارگردان: مهرداد حسنی، تصویربردار: مرتضی نجفی، صدابردار: میثم حسنلو، تدوین گر سجاد پهلوان‌زاده و بازیگران: محمد گلله‌ای، قدیسه جعفری



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار