پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: لیگ پانزدهم بسیار جذاب شده و امیدوارم پرسپولیس قهرمان شود.

ابراهیمی: برانکو بهترین مربی لیگ است ، طارمی بهترین مهاجمناصر ابراهیمی، کارشناس فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ و ﻓﻮﺗﺴﺎﻝ ﮔﺮﻭﻩ ﻭﺭﺯش ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﺧﺒﺮﻧﮕﺎﺭاﻥ ﺟﻮاﻥ درباره دیدار های هفته بیست و هفتم لیگ برتر گفت: لیگ بسیار جذاب شده و به هفته های پایانی خود نیز نزدیک می شود ، امیدوارم رقابت در بالای جدول همینطور جذاب پیگیری شود تا تیمی که استحقاق قهرمانی را دارد به آن دست یابد.

وی درباره شرایط لیگ بیان کرد: معمولا مربیان در لیگ برتر ، فصل را به سه قسمت تقسیم می کنند و تیم های بالایی جدول برای قهرمانی ، میان جدول برای اعاده حیثیت و تیم های قعرنشین برای بقا در لیگ برتر با یکدیگر می جنگد. امیدوارم هر تیمی که لیاقت قهرمانی دارد به آن دست یابد که به نظرم پرسپولیس است.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره بهترین های لیگ گفت: به طور قطع برانکو بهترین مربی است ، زیرا مربی که بتواند تیم انتهای جدولی را صدرنشین کند از دانش و تجربه بالایی برخورددار است و به طور قطع بهترین مربی لیگ پانزدهم محسوب می شود.

بنگر بهترین مدافع، امید ابراهمی بهترین هافبک و مهدی طارمی بهترین مهاجم لیگ محسوب می شود و به اعتقاد من این بازیکنان بهترین های لیگ هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار