رئیس هیات بازرسی انتخابات استان ایلام گفت: 635 بازرس بر فرآیند برگزاری مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه ایلام و دهلران در استان نظارت می كنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛علی رشیدی اعلام كرد: به ازای هر صندوق رای یك بازرس در نظر گرفته شده و به ازای هر 10 تا 20 صندوق نیز یك سربازرس حضور خواهد داشت كه در مجموع 47 سربازرس بر فرآیند برگزاری انتخابات 10 اردیبهشت نظارت دارند.

رشیدی تعداد اعضای هیات بازرسی شهرستان در 10 فرمانداری استان را 30 نفر و به ازای هر شهرستان سه نفر عنوان كرد و افزود: پنج نفر نیز به عنوان اعضای هیات بازرسی استان ایلام فعالیت می كنند.

وی افزود: 10 نفر به عنوان بازرس ویژه، سه نفر معین شهرستان و 2 نفر نیز در دبیرخانه هیات بازرسی انتخابات حضور پیدا می كنند.

رئیس هیات بازرسی انتخابات ایلام با توصیه به نامزدها و هوادارن آنها در خصوص رعایت قوانین و مقررات و احترام متقابل به یكدیگر اظهار كرد: خوشبختانه تاكنون گزارش قابل تاملی در خصوص بروز تخلفات انتخاباتی دریافت نشده و روند تبلیغات، فعالیت نامزدها و هواداران آنها در فضایی پرنشاط و رقابتی در جریان است.

برای جمع آوری آرای مردم استان در انتخابات روز جمعه هفتم اسفند 531 شعبه اخذ رای ثابت و سیار در نظر گرفته شده كه 334 شعبه ثابت و سیار در حوزه انتخابیه ایلام و 197 شعبه اخذ رای ثابت و سیار نیز در حوزه انتخابیه دهلران مستقر است.
 
 
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، انتخابات ، بازرس ، نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.