رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولین گفت: تیم ملی برای ارتقا رنکینگ جهانی به مسابقات آزاد اسلواکی اعزام می شود.

آرمندنیا: جهت ارتقا رنکینگ به اسلواکی می رویم
مهدی آرمندنیا در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان عنوان داشت: 6 بازیکن ملی پوش در قالب تیم ملی به مسابقات آزاد اسلواکی اعزام می شوند تا رنکینگ جهانی آنها ارتقا پیدا کند و برای رقابتهای پارآسیایی با مشکل مواجه نشویم.
وی افزود: رقابتهای اسلواکی در اواخر اردیبهشت ماه سال جاری در 5 کلاس برگزار می شود و تیم ملی کشورمان شامل حسن جانفشان از آذربایجان غربی ، کاظم برونجانی از فارس در  کلاس 2 ، مهدی معصومی از یزد در کلاس 4 ، احمد تقی زاده از آذربایجان شرقی در کلاس 6 ، محمدرضا ارشادی فر از خراسان رضوی در کلاس 8 و علی یزدی از تهران در کلاس 9 زیر نظر علی شکار لو به عنوان مربی به این مسابقات اعزام می شوند.

آرمندنیا ادامه داد: متاسفانه حضور در رقابتهای آزاد اسلواکی تاثیری بر گرفتن سهمیه پارالمپیک ندارد و با وجود استعدادهای زیاد در ایران از شرکت در ریو باز ماندیم و امیدوارم با حمایتهای بیشتر فدراسیون بتوانیم با یک برنامه قوی در دور بعد پارالمپیک حاضر شویم.

وی در خصوص سایر برنامه های انجمن گفت: در نظر داریم مسابقات قهرمانی کشور را در دو رده جوانان و بزرگسالان در مرداد ماه سال جاری با حضور تمام استان های کشور برگزار کنیم و طبق رده بندی ، ده تیم اول می توانند هر یک با 10 ورزشکار و ده تیم دوم جدول هریک با 8 بازیکن و ده تیم آخر هر یک با 6 تنیسور در این رقابتها شرکت کنند و ورزشکارانی که عملکرد مناسبی داشته باشند برای اردوی تیم ملی دعوت می شوند.نکته مهم این است که سعی می کنیم میزبانی مسابقات را طوری انتخاب کنیم که هر استان حداقل یک بار میزبان باشد تا امکانات و تجهیزات هیئت ها پیشرفت کند.

رئیس انجمن تنیس روی میز در پایان خاطر نشان کرد: کلاس های آموزشی مربیگری و داوری را قبل از برگزاری مسابقات کشور با حضور داوران دارای مدرک بین المللی ،برگزار می کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار