مسئولان پرسپولیس بعد از تحقق پیش بینی شان بایت حواشی میزبانی اهوازی‌ها به سازمان لیگ شکایت می کنند.

فریاد اعتراض سرخپوشان در گوش سازمان لیگبه گزارش خبرنگار ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ و ﻓﻮﺗﺴﺎﻝ ﮔﺮﻭﻩ ﻭﺭﺯش ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﺧﺒﺮﻧﮕﺎﺭاﻥ ﺟﻮاﻥ اتفاقات ناگواری در بازی پرسپولیس مقابل استقلال اهواز رخ داد و باران سنگ بر سر سرخ پوشان پایتخت بارید.
 
این اتفاقات و مسائل حاشیه ای در حالی رخ داد که سرخپوشان پایتخت در نامه ای به سازمان لیگ عواقب برگزاری بازی با استقلال اهواز در ورزشگاه تختی را گوشزد کرده بودند.
 
به هر حال این بازی با تمام پیش بینی‌ها و تذکر عواقب آن در ورزشگاه تختی برگزار شد و در نهایت چند بار بازی به خاطر پرتاب سنگ قطع شد.
 
با توجه به اینکه ما زیر ذره بین afc بابت میزبانی مان هستیم این سوال پیش می آید که چرا مسئولان بعد از اصرار و پافشاری سرخپوشان، محل بازی را تغییر ندادند تا کار به جاهای باریک کشیده نشود.
 
مسئولان فوتبال بعد از بروز اتفاقات تدابیری را می‌اندیشند این بار هم مهدی تاج پس از درگیری ها در بازی سرخپوشان مقابل استقلال اهواز اعلام کرد از برگزاری رقابت در استادیوم تختی جلوگیری می کنم اما این صحبت، حریف یا تدبیر حالا بعد از اتفاقات رخ داده نوشداروی بعد از مرگ سهراب است.
 
اعتراضمان را به سازمان لیگ ارائه می دهیم
 
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره این مطلب گفت: ما پیگیر کارهای قانونی این اتفاقات هستیم و اعتراضمان بعد از بررسی گزارش سرپرست تیم به سازمان لیگ ارائه می دهیم.
 
جمشیدی در ادامه عنوان کرد: ما قبل از بازی احتمال بروز این حوادث را داده بودیم، براین اساس نامه‌ای به سازمان لیگ برتر، استاندار و شورای تامین استان خوزستان دادیم تا با تغییر محل بازی مانع بروز اتفاقات ناگوار شوند اما این کار را نکردند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد:به هر حال ما به طور جدی پیگیر این حوادث هستیم تا از منابع باشگاه و هواداران دفاع کنیم.
 
ما پیش بینی بروز اتفاقات ناگوار را کرده بودیم
 
سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره بروز اتفاقات ناگوار در ورزشگاه تختی اهواز گفت:مسئولان باشگاه قبل از بازی نامه ای به سازمان لیگ دادند که ورزشگاه تختی گنجایش ظرفیت تعداد زیادی هوادار ندارد اما در نهایت این بازی در همان ورزشگاه برگزار شد.
 
حسین عبدی در ادامه عنوان کرد:بروز اتفاقات ناگوار در ورزشگاه‌ها همواره خطر و استرس در بین بازیکنان دو تیم ایجاد می کند. براین اساس مسئولان برگزاری باید تدابیر ویژه ای برای بازی های حساس در نظر بگیرند تا مانع بروز چنین حوادثی شوند.
 
وی تصریح کرد: فوتبال یک هنجار اجتماعی است که باید به صورت امن برگزار شود. براین اساس مسئولان باید ناهنجاری‌ها را در فوتبال کنترل کنند تا حوادث ناگوار رخ ندهد.
 
عبدی در پایان خاطر نشان کرد: مسائل حاشیه‌ای در فوتبال تمامی ندارد و ما سعی کردیم حاشیه‌ها را در باشگاه پرسپولیس کنترل کنیم تا روند روبه رشد تا پایان فصل ادامه داشته باشد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار