يادواره 76 شهيد والامقام هيات فاطميه كاشان و يادبود شهيد «انور ميرزايي» از شهداي مدافع حرم،شامگاه جمعه با حضور قشرهای مردم در مسجد فاطميه اين شهر برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، يكي از متسشاران حاضر در سوريه در اين آئين گفت: جريان انقلاب اسلامي افت و خيز دارد اما هرگزخاموش شدني نيست و تا نهضت حضرت صاحب الزمان مهدي موعود (عج) ادامه خواهد داشت.
سردار محمدحسين سليمان زاده با حساس دانستن موقعيت جهان اسلام، تاكيد كرد: ما رسالت سنگين بر عهده داريم و نبايد ازدشمن غلفت كرد چون اسكتبار و صهيونيسم بين الملل تلاش مي كنند جوانان و نوجوانان را از مكتب حضرت امام حسين (ع) دور نگه دارند.
وي اظهار كرد: اسلام مرز ندارد و اين مرزهاي عراق، سوريه، نيجريه و سايركشورهايي كه صهيونيستها تعيين كرده اند، براي ايجاد تفرقه بين انسانها و به ويژه مسلمانان در جهان است.
يادگار دوران دفاع مقدس تصريح كرد: اسلام دين خداوند سبحان براي سعادت تمامي جامعه بشريت است.
متسشار ايران در سوريه، همچنين گفت: هم اكنون هسته هاي ارتش جهان اسلام در سوريه در حال شكل گرفتن ولشكرهاي فاطميون و زينبيون از ديگر كشورها مانند افغانستان در سوريه تشكيل شده است.
وي تصريح كرد: اين لشكرها با هماهنگي يكديگر در حال بوجود آوردن ارتش اسلام در جهان هستند.
سليمان زاده در بخش ديگري از سخنانش بر دشمنان شناسي به ويژه يهودشناسي تاكيد كرد و گفت: آيات زيادي در قرآن كريم به ويژه در سوره مباركه بقره در مورد يهود نازل شده كه آحاد مردم بايد ضمن هوشياري با بصيرت تحركات دشمن را دنبال كنند.
وي تاكيد كرد: دشمن ما آل صعود نيست بلكه هزار فرقه و مذهب در حجاز وجود دارد و دشمن اصلي ما استكبار و صهيونيستها هستند.
متسشار ايران در سوريه همچنين با تاكيد بر اطاعت پذيري از ولايت فقيه، تصريح كرد: ولايت پذيري و اطاعت از فرمايشات رهبر معظم انقلاب از نان شب براي هر مسلماني واجب است.
شهيد انور ميرزايي با سه فرزند در دومين اعزام به سوريه به دست گروهك تروريستي داعش به فيض شهادت رسيد و ديروز (جمعه) پس از تشييع باشكوه در گلزار شهداي كاشان بخاك سپرده شد.
شهرستان كاشان بيش از يك هزارو 700 شهيد تقديم اسلامي كرده است .



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.