دعوای سه امتیازی با مشت و لگد در اهواز

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: از 2 هفته گذشته با ارسال نامه ای خواستار تغیر ورزشگاه تختی شدیم که متاسفانه با مخافت مسئولان همراه شد.

از در خواست فتاحی تا حواشی بازی پرسپولیس و استقلال اهوازبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بازی پرسپولیس و استقلال اهواز با حاشیه های فراوانی همراه بود.
* پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی توسط داور، لیدرهای پرسپولیس به سرعت وارد زمین شدند و بازیکنان این تیم را تا محل ورودی تونل ورزشگاه اسکورت کردند.
* ماموران انتظامی سکوهای اطراف تونل ورزشگاه را تخلیه کردند تا مشکلی پیش نیاید.
* بازیکنان استقلال اهواز که سقوط تیم‌شان به دسته اول قطعی شده، در وسط زمین دراز کشیده‌اند و هنوز بیرون نرفته‌اند.
* چند آمبولانس دیگر وارد ورزشگاه شدند تا تماشاگران و افراد مجروح را به بیرون ببرند.
* یک عکاس توسط هواداران اهوازی کتک خورد.
* لیدرهای دو تیم با یکدیگر درگیر شدند و نیروی انتظامی وارد ماجرا شد تا غائله ختم شود. در این میان مدیر کانون هواداران پرسپولیس کتک خورد.
سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر ، در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره حواشی ایجاد شده در انتهای دیدار استقلال اهواز و  پرپسولیس بیان کرد: سازمان لیگ از 2 هفته گذشته با ارسال نامه ای خواستار تغیر محل برگزاری دیدار این 2 تیم از ورزشگاه تختی به غدیر شد که مورد مخالفت شورای تامین و هیات فوتبال استان خوزستان قرار گرفت.

وی افزود: از همان ابتدا نیز پیش بینی می کردیم که برای این دیدار استقبال زیادی صورت بگیرد به همین دلیل نامه ای را برای تغیر ورزشگاه ارسال کردیم که متاسفانه با مخافت همراه شد ، حال ورزشگاه 15 هزار نفری تختی توان تحمل این جمیعت دوستدار ورزش را نداشت و همانطور که مشاهده کردید ، مشکلات و هجوم هواداران به داخل زمین به وجود آمد.
 

انتهای پیام


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
واقعاچه کسی جوابگوست؟جواب اینهمه مصدوم راچه کسی میدهد؟شورای تامین این وسط چکاره اند؟جابگوی سوبرداشت کشورهای دیگربخصوص اعراب چه کسیست؟