تبليغات رسمي نامزدهاي راه يافته به مرحله دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در دو حوزه انتخابيه ايلام و دهلران همزمان با ديگر حوزه هايي كه انتخابات آنها به مرحله دوم كشيده شده است، از صبح پنجشنبه دوم ارديبهشت در مناطق و شهرهاي مختلف استان ايلام آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛هواداران و ستادهاي تبليغاتي چهار نامزد راه يافته از حوزه انتخابيه ايلام و 2 نامزد راه يافته از حوزه انتخابيه دهلران به مرحله دوم انتخابات مجلس از صبح امروز با فرا رسيدن موعد تبليغات رسمي مرحله دوم انتخابات مجلس دهم، فعاليت هاي تبليغي خود را شروع كردند.

رئيس ستاد انتخابات استان ايلام با بيان اينكه مرحله دوم انتخابات مجلس جمعه 10 ارديبهشت برگزار مي شود، گفت: تبليغات نامزدهاي اين مرحله از انتخابات تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه 9 ارديبهشت ماه ادامه دارد.

حسين كلانتري اعلام كرد: دومين مرحله از انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در 531 شعبه اخذ راي در سطح دو حوزه انتخابيه استان برگزار مي شود.
وي افزود: تمهيدات لازم در خصوص برگزاري مطلوب انتخابات انديشيده شده و جلسات متعددي با فرمانداران و نامزدها برگزار شده ولي بايد همه دست به دست هم داده تا انتخاباتي پرشور با حضور گسترده و حداكثري مردم به مانند مرحله نخست برگزار كنيم.

كلانتري اظهار کرد: راي‌ دهندگان در مرحله دوم انتخابات مجلس بايد در روز راي‌گيري هجده سال تمام داشته باشند يعني متولدين 10 ارديبهشت 1377 و ماقبل آن مي‌توانند در اين مرحله از انتخابات شركت كنند.

وي گفت: در مرحله دوم انتخابات آن دسته از افرادي كه در مرحله اول انتخابات راي نداده باشند مي‌توانند در هر حوزه انتخابيه اي راي خود را به صندوق بياندازند اما افرادي كه در مرحله نخست راي داده باشند تنها مجاز به راي دادن در همان حوزه انتخابيه هستند.
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.