استان یزد از نظر سلامت انتخابات در كشوراستان برتر شناخته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدعلی طالبی رئيس ستاد انتخابات يزد در جمع هيات های اجرايی، نظارت، بازرسی و اعضای كميته مرحله دوم انتخبات دهمين دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان خاتم به تعامل سازنده بين اين هيات هااشاره كرد و گفت: از زمان شروع برنامه ريزی تعامل بين عوامل اجرايی و نظارت برقرار بود و در اين زمينه نيز در زمان انتخاب كمترين رد صلاحيت صورت گرفت.

معاون سياسی و امنيتی استاندار يزدافزود: با تكيه بر اعتماد بر عوامل اجرايی و نظارت در انتخابات، آموزش های لازم و به موقع، بكارگيری افراد شايسته و باتجربه توانستيم انتخابات سالمی را در هفتم اسفند ماه برگزار كنيم.

طالبی با اشاره به اينكه در انتخاب فرمانداران و بخشداران در دولت تدبير و اميد كسانی انتخاب شدند كه در مسئوليتها قبلی تجربه برگزاری انتخابات را داشته اند و از تجربه كافی  و وافی برخوردار بوده اند اضافه كرد: انتخابات مرحله اول دهمين دوره مجلس شورای اسلامی در استان با صلابت و امنيت كامل و بر اساس موازين و معيارهای قانونی به خوبی برگزار شد.

وی گفت:تغييرات در اين دوره كم است و همچنين واجدين شرايط از تاريخ 10/2/1377 و قبل از اين تاريخ مي توانند رای دهند همچنين كسانی كه در دور قبل در همين حوزه انتخابيه رای داده اند شرايط رای دهی در اين حوزه را دارند.
طالبی  شروع تبليغات داوطلبان را  يكم ادريبهشت تا ساعت 24 روز نهم ارديبهشت اعلام داشت.
در ابتدای اين نشست همچنين فرماندار خاتم با اشاره به اينكه در دور اول انتخابات هيچگونه خللی در بحث انتخابات وجود نداشت گفت: دستگاه های اجرايی با بی طرفی به وظايف خودعمل كردند.

محمد زاده رحمانی مشاركت مردم شهرستان در انتخابات را 74 درصد اعلام و اظهار اميدواری كرد در دور دوم نيز با حضور حداكثری مردم انتخاباتی سالم و باشكوه را شاهد باشيم.

وی تعداد شعب اخذ رای در شهرستان را 36 شعبه بيان كرد و گفت: 20 شعبه در بخش مركزی، 16 شعبه در بخش مروست است كه از اين تعداد 11 شعبه سيار و بقيه ثابت است.

زاده رحمانی اظهار كرد: اميد داريم با تعامل و همكاری، انتخابات خوبی را در مرحله دوم با سلامت كامل و رعايت اصل بی طرفی برگزار كنيم.

دور دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه بافق، مهريز، ابركوه، بهاباد و خاتم دهم ارديبهشت برگزار می شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار