کارشناس فوتبال کشورمان گفت:پس از پیروزی چهار بر صفر لخویا مقابل النصر مشخص شد که ذوب آهن به مرحله بعد صعود می کند و از اینکه این اتفاق رخ داده، خوشحال هستم.

محمدی:پیروزی ذوب آهن شادی آفرین بوداکبر محمدی کارشناس فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی ذوب آهن مقابل النصر عربستان گفت: بازی بسیار سختی برای 2 تیم بود اما خوشحالم که ذوب آهن کشورمان موفق شد با 3 گل از سد حریف سعودی خود بگذرد و به مرحله بعد صعود کند.

وی افزود: ذوب آهن در گروهی قرار داشت که صعود از آن کار سختی نبود و از همان ابتدا نیز مشخص بود که 2 تیم صعود کننده از این گروه ذوب آهن ایران و لخویای قطر است. پس از پیروزی چهار بر صفر لخویا مقابل النصر مشخص شد که ذوب آهن به مرحله بعد صعود می کند و از اینکه این اتفاق رخ داده ، خوشحال هستم.

محمدی درباره ذوب آهن بیان کرد: تیم فوتبال ذوب آهن دیگر به لیگ برتر امیدی ندارد و تمام تمرکز خود را روی جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا معطوف کرده است تا برای فصل آینده سهمیه حضور در اسیا را بگیرد. ذوب آهن می بایست شادی صعود به مرحله نهایی را تمام کند و به فکر دیدارهای مرحله حذفی باشد تا بتواند بار دیکگر به فینال این مسابقات برسد.

کارشناس فوتبال کشورمان در پایان اظهار کرد: النصر نیز تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد اما تنش های اخیر بین 2 کشور ایران و عربستان سبب گردید تا توان و روحیه تیم های ایرانی بیشتر شود و با استفاده از همین توان ذوب اهن موفق شد از سد النصر بگذرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار