معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: 198 نفر از دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه در آیین معنوی اعتکاف دانشگاه شرکت می كنند.

دکتر حمیدرضا گیلاسی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با بیان اینکه امسال نیز طبق سنت هر ساله مراسم معنوی اعتکاف رجبیه دانشجویان و دانشگاهیان در روزهای ایام البیض رجب در مساجد دانشگاه‌های تهران برگزار می‌شود، افزود: اعتکاف نقش مهمی در رشد معنوی و فرهنگی جامعه دارد.
وی اظهار داشت: تشکیل حلقه های معرفتی، پاسخ گویی به احکام شرعی، احترام به والدین و استاد و نقش آن در عاقبت به خیری، مناجات خوانی و دعای ابوحمزه و کمیل، مولودی خوانی، سخنرانی، عزاداری شب شهادت حضرت زینب(س) و گرامیداشت شهدای مدافع حرم، اعمال ام داود با حضور قاریان برجسته دانشگاهی و شهرستان از مهم ترین برنامه های مراسم اعتکاف این دانشگاه است.
گفتنی است همزمان با فرا رسیدن ماه رجب المرجب، مراسم پرفیض و معنوی اعتکاف از سحر روز پنجشنبه 2 اردیبهشت (13 ماه رجب 1437 ه ق) تا نماز مغرب و عشا روز شنبه 4 اردیبهشت به همت معاونت دانشجویی فرهنگی و با همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار می شود. 


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.