شهرداری بافق رتبه برتر ارزيابی عملکرد ستاد مديرت بحران شهرداری های استان يزد را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  روابط عمومی شهرداری بافق گفت: محمد حسين امامی مديرکل مديريت بحران استان يزد به پاس تلاش های ارزشمند و شايسته شهرداری بافق و همچنين کسب امتياز برتر در ارزيابی عملکرد ستادهای مديريت بحران شهرداری های استان يزد، لوح سپاس و تقدير خود را به سيد علی نوروز زاده تقدیم کرد.

موفق افزود: در بخشی از لوح سپاس مديرکل مديريت بحران استانداری يزد خطاب به نوروز زاده شهردار بافق آمده " هر تلاش و مساعی که در زمينه کاهش اثرات بحران ها و مخاطرات طبيعی در کشور عزيزمان ايران اسلامی صورت پذيرد ، بذری است از نيکوکاری که در مزرعه آخرت کاشته مي شود.

وی تصریح کرد: در بخش ديگری از اين لوح يادبود نيز آورده شده است، قطعا اعتلای دارالعباده يزد مرهون سعی و تلاش ارزنده کسانی است که با بهره گيری مناسب از شاخص ها علم، تجربه و تعهد، زمينه آمادگی و کاهش اثرات مخرب هر مخاطره طبيعی را فراهم می سازند.

روابط عمومی شهرداری بافق گفت: اين مديرکل در پايان لوح تقدير خود ابراز اميدواری کرده است که شهردار بافق با موفقيت های روز افزون موجبات توسعه ارتقاء خدمات رسانی مطمئن و مطلوب را برای مردم عزيزمان به ارمغان آورد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.