معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور زراعت گفت: امسال پیش‌بینی می‌شود متوسط برداشت ۳ تن کلزا در هر هکتار را شاهد باشیم به طوری که در تولید این محصول بالاتر از میانگین کشوری خواهیم بود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ عباس کشاورز در بازدید از مزارع دشت مغان با تشریح هدف سفر خود به استان اردبیل اظهار داشت: با همراهی مدیر اجرایی و سرمایه‌گذاری شرکت اورالیس فرانسه به منظور بررسی راهکارهای عملی برای وارد کردن تکنولوژی تولید بذر ذرت و کلزا و گندم و سایر محصولات به اردبیل آمده‌ایم و سعی ما بر این است تا راهکارهای لازم برای توسعه کشت گندم و ذرت و کلزا را در این استان فراهم آوریم.

وی با اشاره به وضعیت کشت کلزا در استان گفت: تنوع و تعدد بذور اصلاح شده و پر محصول کلزا در استان قابل تحسین است و توصیه ما به کشاورزان این است که به منظور اصلاح خاک وافزایش حاصلخیزی آن و دستیابی به درآمد بالا کشاورزان تمامی سعی و همت خود را در راستای افزایش کشت این محصول به‌کار بگیرند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور زراعت افزود: امسال پیش‌بینی می‌شود متوسط برداشت 3 تن کلزا در هر هکتار را شاهد باشیم به طوری که در تولید این محصول بالاتر از میانگین کشوری خواهیم بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.