سعی كردیم تا در روند اجرای در حلقه رندان را به گونه برنامه‌ریزی كنیم كه نقش مخاطب هم معنا پیدا كند و تنها مجری متكلم موحده نباشد.

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ ناصر فیض مدیر دفتر طنز حوزه هنری تغییر در روند برگزاری برنامه‌های ادبی را هر چند وقت لازم برشمرد و گفت: باید تغییرات به سمت پیشرفت و متفاوت برگزارشدن آن برنامه برود و اگر با یك همفكری و تشكیل اتاق فكر و استفاده از نظرات متخصصان صاحب نظر این تغییرات اعمال می شود می توان امیدوار بود كه برنامه ها هر سال متحول تر شود.

وی در خصوص استقبال مخاطبان از برنامه در حلقه رندان گفت: ما سعی كردیم تا در روند اجرای «در حلقه رندان» به گونه برنامه ریزی كرده باشیم كه نقش مخاطب هم معنا پیدا كند و تنها مجری متكلم موحده نباشد.

وی خاطرنشان كرد: خواندن اشعار طنز توسط حضار و مهیا كردن شرایطی برای بالا بردن سواد افراد تازه كار كه قصد ورود به دنیای طنزپردازی را دارند یكی از سیاست‌‎های این برنامه است و تاكنون هم طبق نظرسنجی هایی كه داشتیم این برنامه توانسته موفق باشد.

فیض اجرای این برنامه توسط  داریوش كاردان را به واسطۀ سابقه طولانی وی در فضای طنز كشور در مخاطب پسند شدن آن تأثیر گذار دانست و خاطرنشان كرد: سال ها حضور این هنرمند در برنامه های طنز رادیو و تلویزیون و شناخت چهارچوب های اخلاقی، سیاسی و ... یكی از مواردی است كه در انتخاب وی برای اجرای «در حلقه رندان» مؤثر بود و حتی در اولین برنامه ای كه برگزار شد، اجرای موفق و مخاطب پسندی را از وی مشاهده كردیم.

نویسنده كتاب «فیض بوك» با اشاره به اینكه طنز حوزه هنری باید همسو با اهداف این نهاد فرهنگی و هنری باشد، خاطرنشان كرد: این نهاد فرهنگی داعیه دار ارزشها و مباحثی است كه همسو با اهداف عالی انقلاب است و از این نظر، طنز هم كه یك برنامه ای در میان سایر برنامه های حوزه هنری است باید نشئت گرفته از همین اهداف باشد و باید از مطرح كردن مواردی كه اخلاق را زیر سؤال ببرد، پرهیز كند.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار