فرماندار هشترود بر تکمیل پایاب سد سهند این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حسن مستفید، در جلسه شورای اداری این شهرستان با انتقاد از عدم تکمیل و تجهیز پایاب سد سهند این شهرستان در واحد عمرانی 1 افزود: هنوز این سد با ظرفیت 170 میلیون متر مکعب حدود 10 سال بدون پایاب رها و بلااستفاده مانده است.

وی اظهار کرد: پایاب این سد پنج واحد عمرانی دارد که در صورت تکمیل آن ها، به بیش از 40 هزار نفر از افراد جویای کار زمینه اشتغال زایی فراهم می شود.

فرماندار هشترود یادآور شد: تمامی امکانات زیر بنایی برای ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری در این شهرستان در سال 95 آماده بوده و مسوولان ذیربط در ادارات باید با سرمایه گذاران برخورد خوبی داشته و آن ها را در بروکراسی معطل نکنند.

مستفید، از تکمیل تمامی زیرساخت های شهرک پروفسور هشترودی خبر داد و اضافه کرد: هر سرمایه گذاری که بخواهد در این شهرستان برای اشتغال سرمایه گذاری کند، آماده عقد قرارداد با او هستیم.

سیدحمزه امینی، نماینده منتخب مردم هشترود و چاراویماق نیز در این جلسه با بیان اینکه به هیچ جناحی وابسته نبوده و مستقل فعالیت خواهم کرد، تکریم ارباب رجوع در ادارات باید سرلوحه مدیران باشد و با مدیری که با ارباب رجوع بداخلاقی کند، برخورد جدی خواهد شد.

مدیر ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: برپایی نمازهای جماعت مرتب و منظم در مساجد و نمازخانه های ادارات موجب سلامت و طراوت معنوی جامعه می شود.

اسدالله ضیایی، افزود: برپایی نماز جماعت در ادارات روحیه مسوولیت‌پذیری را در کارمندان افزایش می‌دهد و مدیران ادارات باید در تکمیل و تجهیز نمازخانه های ادارات تلاش کنند.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.