سومين كارگاه آموزش مجازي با حضور دكتر عيسي زاده رئیس گروه هوشمند سازی مدارس وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرتگاران جوان از زنجان، رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: اين كلاس آنلاين با تدريس يك دوره دو ساعته و در راستاي آشنايي با سرويس هاي جديد و امكانات پورتال همگام مدارس براي معاونين فناوری و متصديان سايت آموزشگاههای ناحيه يك زنجان و با شركت 29 نفر از همكاران برگزار شد.

نجفی افزود: در این کارگاه دكتر عيسي زاده ضمن حضور دو ساعته در اين كلاس ابراز اميدواري کرد با تحقق وعده هاي شرکت مخابرات در خصوص توسعه بستر اينترنت و اینترانت، اين دوره ها با كيفيت و كميت بيشتر از همه نقاط قابل دسترس باشد.

وی بیان کرد: به دليل احساس نياز به برگزاري كلاس های آنلاين و كنفرانس هاي تحت وب و آموزش مهارت از راه دور، اداره فناوری با بهره گيري از دانش كارشناسان خود، زیرساخت های لازم براي اين امر را فراهم نموده و در تلاش است تا با افزایش سرعت و پهنای باند اینترنت در جهت برگزاری هرچه بهتر این شیوه آموزشی گام بردارد.

رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل آموزش و پرورش استان همچنین صرفه جویی در زمان و هزینه، دسترسی به محتوا و مطالب کلاس را از جمله مزایای آموزش مجازی عنوان داشته و افزود: در صورت فراهم شدن بستر ارتباطی لازم کیفیت ارائه آموزش در این دوره ها با آموزش در کلاس حضوری تفاوت چندانی ندارد.


انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.