استیلی: دعا می كردم خبر فوت مهرداد دروغ باشد

سرمربی سابق ملوان گفت: چنین خبر دردناكی را باور نمی كردم و دعا می كردم دروغ باشد.

 
حمید استیلی سرمربی سابق تیم فوتبال ملوان بندر انزلی و پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان از مهرداد اولادی گفت: مهرداد جوان با انگیزه ای بود و در پرسپولیس و ملوان با هم سابقه همكاری داشتیم . وی پس از آن كه از فوتبال دور بود به دلیل سابقه حضورش در ملوان از گذشته خواست تا دوباره به جمع ملوانی ها بپیوندد . در آن زمان من در ملوان بودم و با وی قرارداد بستیم اما قسمت نبود تا با هم كار كنیم
 
وی افزود: آخرین صحبتی كه من و مهرداد با هم داشتیم به من گفت : خیلی ناراحتم كه نه در پرسپولی و نه در ملوان نتوانستم كامل با شما كار كنم . چون مهرداد زمانی كه به ملوان و پرسپولیس آمد من جدا شدم.
 
استیلی در خصوص خبر فوت اولادی هم گفت: اصلا چنین چیزی را باور نمی كردم و دعا می كردم دروغ باشد واقعا سخت و غیر قابل باور است و به خانواده اش تسلیت می گویم.  
 
سرمربی سابق ملوان در پایان و در پاسخ به این سوال كه آیا مهرداد در تمرینات قبلا مشكلی داشت یا خیر عنوان كرد: خیر هیچ مشكلی را من ندیده بودم اما زمانی كه به ملوان بازگشت به دلیل دوری اش از تیم مدتی با مربی بدنساز تیم به صورت اختصاصی تمرین می كرد. 
 
استیلی افزود: مهرداد بازیكن فوق العاده ای بود و من از زمانی كه وی جوان تر بو د او را می شناختم و به اولادی و شیث رضایی با هم تمرین می دادم . باز هم می گویم این اتفاق غیر قابل باور است و به همه به خصوص خانواده مهرداد تسلیت می گویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار