حركت در مسیر ولایت و آرمان های شهدا توطئه های دشمنان را خنثی می كند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده نیروی انتظامی شهرستان داراب در دیدار با خانواده شهید ناجا با اشاره به جایگاه ویژه شهیدان در جامعه گفت: امروز پشتیبانی و حركت در مسیر ولایت فقیه و آرمان های شهدا توطئه های دشمنان را خنثی می كند.
سرهنگ فرج رستمی به همراه رئیس عقیدتی و جمعی از معاونین، در دیدار با خانواده شهید نیروی انتظامی علیرضا اندیش درشهرستان داراب  اظهار كرد: پشتیبانی از ولایت فقیه و تسمک و حرکت در مسیر آرمان ها و ارزش های شهدا، یك تكلیف است و ثمره آن خنثی كردن توطئه های دشمنان اسلام است.
وی تاکید کرد: استقلال و آزادی ما نتیجه پایمردی و جانفشانی های شهدای گلگون کفن و ایثارگران کشور اسلامی ما است و روحیه شهادت طلبی، ایثار و از جان گذشتگی از باورهای دینی و اعتقادات قلبی انسان های پاک و خدایی، نشات می گیرد و تداوم این روحیه راز ماندگاری نظام جمهوری اسلامی است.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان داراب صبر و استقامت خانواده شهدا را موجب رضایت پروردگار دانست و افزود: خانواده شهدا دارای قلبی سرشار از ایمان و روحی بزرگ هستند، كه فرهنگ شهید و شهادت را در جامعه ترویج می دهند.
شهید علیرضا اندیش در تاریخ 27 دی ماه سال 67 در درگیری با اشرار مسلح در  شهرستان ایرانشهر  به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: خنثی ، توطئه ، دشمنان ، ولایت ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار