زنگ سلامت در سومین همایش صبحانه سالم به صدا در آمد

مدیر کل نظارت و ارزیابی بر فرآورده‌های خوراکی آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی وزارت بهداشت با به صدا در آوردن زنگ سلامت در سومین همایش صبحانه سالم بر لزوم توجه به تغذیه سالم به ویژه صبحانه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در سومین همایش صبحانه سالم که در بوستان تهرانی برگزار شد بابازاده شهردار منطقه 10 ضمن تبریک ولادت امام علی (ع) گفت: شهرداری منطقه 10 علی رغم اینکه این منطقه بسیار کوچک است تلاش دارد تا برای هموطنان زندگی خوبی را فراهم کند. 

وی افزود: شاید این هفته به نام هفته سلامت نام گذاری شده باشد اما باید در تمام سال به مساله سلامت توجه داشته باشیم. 

وی در خصوص اجرای این همایش توضیح داد: اجرای برنامه‌های این چنینی برای آموزش کودکان و توجه بیشتر آنها به سلامت است چرا که با توجه به مشغله‌های فراوان مردم فرصت کمتری برای ورزش و توجه به مساله سلامت دارند. 

وی ادامه داد: باید آموزش ها در دوران کودکی صورت گیرد و اهمیت تغذیه سالم و ورزش برای آنها مشخص شود چرا که آینده این کشور در دستان این کودکان است. 

جنت مدیر کل نظارت و ارزیابی بر فرآورده‌های خوراکی آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی وزارت بهداشت ضمن تاکید بر لزوم آموزش کودکان به تغذیه سالم گفت: صبحانه یکی از اصلی‌ترین وعده‌های غذایی است که باید کودکان برای رشد بهتر به این وعده غذایی توجه داشته باشند و حتما استفاده از لبنیات وشیر را فراموش نکنند. 

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.