رئیس هیأت کشتی استان فارس گفت:تمامی اقدامات لازم را برای برگزاری هر چه باشکوه تر رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی در شیراز انجام داده ایم.

زین العادین عرب در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ضمن بیان این مطلب افزود:خوشبختانه با مساعدت مسئولین ارشد استان و مدیر کل ورزش و جوانان شرایطی فراهم شد تا شیراز به عنوان یکی از شهرهایی که جاذبه های تاریخی، فرهنگی، مذهبی و طبیعی فراوانی دارد میزبان رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی باشد.
وی تصریح کرد:پس از درخواست استان فارس برای میزبانی جام جهانی و موافقت فدراسیون کشتی تمامی تمهیداتی که نیاز بود تا بتوانیم میزبان شایسته ای برای میهمانان خارجی و داخلی باشیم را انجام دادیم که امیدوارم مجموعه این تلاش ها به کشتی کمک کند تا در میدان بزرگ المپیک بار دیگر افتخار آفرین باشد.
عرب در ادامه عنوان کرد:میزبانی رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی موجب شد تا سالن رقابت ها که سال های بسیاری نیمه تمام مانده بود سرانجام افتتاح شود که این موضوع یک اتفاق خوب برای مردم کشتی دوست شیرازی بود.در نهایت امیدوارم بازتاب این مسابقات که در مهد تمدن ایران برگزار می شود برای مسئولین اتحادیه جهانی هم جذابیت لازم را داشته باشد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار