یکی از شهروندخبرنگاران فیلمی از شهرک هوا و فضا در بومهن واقع در استان تهران را برای ما ارسال کرده که شرایط نامناسبی دارد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از شهروندخبرنگاران فیلمی از شهرک هوا و فضا در بومهن واقع در استان تهران را برای ما ارسال کرده که شرایط نامناسبی دارد.

منبع: محمد _ بومهن





برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
بنده الان نزدیک به 5 سال است یک واحد آپارتمان در این شهرک پیش خرید کردم. اون زمان که من اقدام به خرید کردم ساخت و ساز به سرعت در شهرک شروع شده بود، یه دفه نمی دونم چی شد شهرداری بگیر و ببند راه انداخت. الان هم با وجود این که 3 سال ساختمان تکمیل شده اما شهرک قابل سکونت نیست، میخام به سازنده و مالک پس بدم اونم قبول نمی کنه. این وسط تکلیف من بیگناه و امثال من در این شهرک چیه. از شهرداری بومهن توقع میره یه کاری بکنه این مردم گرفتارن خواهشن یه کم به فکر باشین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
ازشهردارمحترم تقاضادارم رسیدگی کنه به این وضع بهترین نقطه شهر که میتونه نگین شهر بومهن باشه چرا باید اینجوری باشه الان شما پردیس نگاه کنید رودهن نگاه کنیدچرا شهرک به این خوبی رو خرابه گذاشتید مونده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام
ممنون از اون دوستی که این گزارش را تهیه کرده و ممون از باشگاه خبرنگاران. اخیرا شهرداری تهران برای رونق ساخت و ساز یکسری مشوق هایی را در عوارض و تراکم بافت های فرسوده در سال 95 در نظر گرفته است. امیدوارم مسئولین شهرداری بومهن هم یه تکونی بخورن و برای ایجاد رونق ساخت و ساز در شهرک هوا فضا و کل منطقه بومهن یکسری مشوق ها در نظر بگیرند، هموراه در اصول مدیریتی تشویق موثر تر از تنبیه بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
با سلام
کاش موقع فیلم برداری از اطراف شهرک هم فیلم برداری شده بود. این شهرک از هر چهار طرف به نواحی قابل سکونت و شهری مشرف است و اهالی بومهن و پردیس کاملا به موقعیت اون واقف هستن. دور تا دور شهرک برق هست، از وسط شهرک شاه لوله آب بومهن و رودهن رد میشه اما انگاری یه عده نمیخان به شهرک امکانات بدن و مانع آبادانی اون میشن. کاش میشد یه گزارش مفصلی درست کرد تا بلکه مسئولین به فکر بیفتن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
با تشکر از پوشش خبری که داده شد. واقعا حرف دل مردم است. شهرداری بومهن رسیدگیش به این شهرک خیلی ضعیف هست. از اون طرف هنگام ساختن اخیرا خیلی سخت گیری می کنن به طوری که کسی دیگه تمایلی به ساختن نداره. به نظر من شهرداری به اونجا هایی که زمین خواری شده و جاهایی که بدون مجوز ساخته شده ، سخت گیری کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
زمین های این شهرک با زمین های تعاونی کارکنان شهرداری بومهن کنار هم هستند و هر دو از یک قطعه و پلاک های بزرگتر همزمان تفکیک شده اند، زمین های شهرک هوافضا از ابتدا سند رسمی داشتند اما زمین های شهرداری فاقد سند بودند. اکنون پس از گذشت چند سال زمین های شهرداری هم سند دار شدند و هم امتیاز آب و برق و گاز به این زمین ها دادند و به راحتی در آن ها ساخت وساز صورت می گیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
از مسئولین خواهش میکنم با رسیدگی به این شهرک که تو دل بومهن است از این وضعیت اسفناک نجاتش بدن، ببینیم و تعریف کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
با عرض سلام
بنده هم در جریان روال ساخت و ساز در این شهرک هستم و آن چه که در این فیلم آمده صحت دارد. وقتی جایی دارای سند رسمی و مجوز ساخت است بایستی شهرداری و سایر ارگان ها امتیاز آب و برق و گاز را واگذار کنند و شهرک را قابل سکونت کنند. متاسفانه چون وضعیت افزایش تراکم و طرح تفضیلی شهر نامشخص است، سازنده ها نیز در جهت ساختن زمین های خالی و نیمه کاره اقدامی نمی کنند. با این شرایط مسئولین شهرداری و فرمانداری در بومهن و پردیس نیز در خصوص برطرف کردن این مشکلات اقدامی نمی کنند. لطفا یه مقدار هم به فکر این مردم باشید و خدا و آخرت را در نظر بگیرید.
آخرین اخبار