رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در صورتی که از سوی مسئولان مربوطه اقدامات لازم در منطقه 18 صورت نگیرد در آینده با ورود سیل یک فاجعه بزرگ در این منطقه رخ خواهد داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام ناصحی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و پنجاه دومین جلسه رسمی شورای شهر تهران با اشاره به بازدید اخیر خود از معادن شن و ماسه در منطقه 18، اظهار داشت: با توجه به سیلاب اخیر رودخانه کن رگه‌هایی از رودخانه به گودال‌هایی که عمق 100 متری دارند وارد شده است.

وی با بیان اینکه اگر یک سیل آنچنانی در این منطقه رخ دهد 100 درصد فاصله بین رودخانه  و گودال‌ها شکسته می‌شود، افزود: بدون شک با به وجود آمدن این امر پل صدر با شهید بروجردی نیز تخریب می‌شود و یک فاجعه عظیم در شهر تهران رخ می‌دهد.

 رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بنده باید  نسبت به محیط زیست و اتفاقاتی که در آینده در این منطقه رخ خواهد داد هشدار می‌دادم، تصریح کرد: به همین منظور به نظر می‌رسد که باید اقدامات جدی در این زمینه انجام شود چرا که اتفاق‌ها در این محدوده بسیار خطرناک است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار