سازماندهی سند و صدور مجوزها گردشگری با راه‌اندازی پنجره واحد سرمایه‌گذاری تسهیل می‌ شود.

ساماندهی سند گردشگری در پنجره واحد سرمایه‌گذاری

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی استحکام بخش اقتصاد کشور است گفت : 37 طرح گردشگری و مراکز تفریحی توریستی در غرب مازندران وجود دارد که برخی از این طرح ها تا سال 97 به بهره‌برداری می‌رسد.

دلاور بزرگ ‌نیا افزود: این طرح ها در حوزه گردشگری اعم از هتل، واحدهای پذیرایی و مراکز تفریحی توریستی در نوشهر، چالوس و کلاردشت وجود دارد.

وی با بیان اینکه با بهره‌مندی از این طرح ها در دو سال اخیر 3 هزار و 276 شغل پیش‌بینی شده است گفت: محوری‌ترین استوانه در اقتصاد پیگیری و به نتیجه رساندن طرح های نیمه‌تمام است.

وی با تأکید بر اینکه در حوزه صنایع دستی در کلاردشت تاکنون 200 شغل ایجاد شده است افزود: با ارائه مواد اولیه شرایط ایجاد 2 هزار شغل فراهم می‌شود.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه در بهره ‌گیری از فرصت‌های نوین سرمایه‌گذاری در چند بخش غفلت داشتیم که باید پیگیری و ساماندهی شود گفت: در گردشگری سلامت طرح های خوبی پیشنهاد شد که در بخش گردشگری دریایی و بوم ‌گردی تاکنون هشت مورد مجوز صادر شد.

وی از تشکیل نخستین گروه طبیعت‌گردی در استان خبر داد و افزود: از ظرفیت‌های دماوند باید برای توریسم ورزشی استفاده کرد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.