انگار ما به نظم عادت نداریم و برایمان دست و پاگیر می‌شود اما تلاش کردیم آسودگی خیال و خاطر برای اهالی رسانه و منتقدان را فراهم کنیم.

انگار ما به نظم عادت نداریمبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا میرکریمی دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر قبل از نمایش اولین فیلم جشنواره گفت: تا جایی که لازم بوده اطلاع رسانی در خصوص نظم انجام داده‌ایم. انگار ما به نظم عادت نداریم و برایمان دست و پاگیر می‌شود اما تلاش کردیم آسودگی خیال و خاطر برای اهالی رسانه و منتقدان را فراهم کنیم.

وی افزود: دو سانس اول هر روز برای رسانه و منتقدان بدون رزرو است. اصول این است که سهمیه‌ای برای کارت‌های رنگی در نظر گرفته شود. فیلم‌‎های خوب مستند٬ جام جهان نما (فیلمهای خوب سال گذشته)٬ در بخش مسابقه فیلم‌های استاندارد خوب  سینمایی نمایش داده می‌شود‌. در این جشنواره فیلم‌های خوبی خواهید دید.
 
میرکریمی اظهار داشت: در برنامه جشنواره فقط تماشای فیلم گنجانده نشده٬ نشست نقد و بررسی برای فیلم‌ها خواهیم داشت.
 
دبیر سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: امیدواریم این جشنواره در سالهای آینده به یک بخش برای نمایش آثار جهانی تبدیل شود و این دور از ذهن نیست. دوست داریم فضای بین رشته‌ای ایجاد کنیم. فقط نمایش فیلم نباشد و فضایی برای آشتی دوستداران سینما با این رسانه ایجاد شود. 

وی افزود: برای کنترل سانس‌ها و ایجاد نظم و انضباط به اشکان خطیبی سفارش‌هایی کردم و امیدوارم از فیلمها لذت ببرید. 

کیوان کثیریان بیان کرد: دو سانس اول و دو سانس دوم ویژه اهالی رسانه و منتقدان است. بغیر از این چهار سانس که سانس های پِرِس است باید اهالی رسانه رزرو بلیط کنید.
 
وی بیان کرد: اهالی رسانه و منتقدان هر روز در ساعت ۱۲ ظهر برای ۴۸ ساعت آینده در سایت سینما تیکت می توانند رزرو بلیط انجام دهند.
 
کثیریان اظهار داشت: کارت‌های افراد مختلف رنگی است و سطح دسترسی افراد را مشخص می‌کند و برای نظم و ترتیب باید کارت‌ها رویت شود.

گفتنی است؛ نمایش فیلم «جنون» برای اهالی رسانه در سالن شماره یک کاخ جشنواره با یک ساعت تاخیر آغاز شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار