رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: تامین امنیت رسانه ها و مطبوعات در اولویت کار دستگاه قضایی است و در این زمینه اعلام آمادگی می کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبنا به اعلام دادگستری کرمان، یدالله موحد در دیدار با مدیر مسئولان روزنامه های کرمان اظهار کرد: رسانه ها در استان کرمان نجابت را رعایت می کنند و این امر جزء خصایص ذاتی مردم کرمان است.

وی با اشاره به رصد مستمر مطبوعات و رسانه ها در استان کرمان؛ گفت: همواره شاهد بزرگواری، متانت و نجابت رسانه های استان کرمان هستیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمان خاطرنشان کرد: در واقع یک دانشگاه عمومی از سوی رسانه های استان کرمان در سطح استان ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه همکاری بسیار خوبی بین دستگاه قضایی و رسانه ها در استان کرمان وجود دارد، تصریح کرد: در سال گذشته به رغم فعالیت های گسترده رسانه ای در استان کرمان فقط در مرحله بدوی یک محکومیت کیفری رسانه ای داشته ایم که نشانگر نگاه حمایت دستگاه قضایی و رعایت قوانین از سوی رسانه ها است.

موحد گفت: امیدواریم به نقطه ای برسیم که حتی یک مورد پرونده مطبوعاتی در استان تشکیل نشود و این به معنای آن نیست که رسانه ها باید خودسانسوری داشته باشند.

وی ادامه داد: نگاه سیستم قضایی به رسانه ها، رویکرد و نگاهی حمایتی است تا آزادی بیان مورد نظر رسانه ها شکل گیرد زیرا منفعت ملی و اجتماعی ما در این موضوع نهادینه است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار