معاون جدید نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان از آغاز برنامه علمی پرشتاب برای ریشه کنی بی سوادی در استان خبر داد .

  به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، غلامی که از امروز به جای مینایی در نهضت سواد آموزی  استان فعالیتش را آغاز کرد، در همایش کارشناسان حوزه سواد آموزی در مناطق آموزش و پرورش استان گفت: یک برنامه علمی پرشتاب مبتنی بر آمار و ارقام صحیح در راه ریشه کنی بی سوادی شروع شده که در این راستا در استان مرکزی نیز کارهای خوبی انجام شده است.
 وی افزود: امسال طرح ریشه کنی بی سوادی در اولیا بی سواد ، ایجاد مراکز یادگیری محلی و مورد آموزش قرار دادن باآخرین روش های آموزشی در جهت ریشه کنی بی سوادی با رویکردهای جدید در دستور کار این معاونت قرار دارد.
 غلامی گفت: در سال جدید ، برای هر فردی که بتواند معادل سال اول ، دوم و سوم ابتدایی را کسب کند 725 هزار تومان ، به هر فرد خودآموز 698 هزار تومان ، پاداش سواداموزی تحت عنوان تحکیم سواد 139 هزار و 600 تومان و دوره انتقال معادل چهارم، پنجم و ششم ابتدایی مبلغ 820 هزار تومان در نظر گرفته شده است.
در پایان این گردهمایی غلامی بعنوان معاون جدید نهضت سوادآموزی اداره کل اموزش و پرورش استان معرفی و از خدمات مینایی تقدیر شد.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، نهضت ، سواد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.