اسدی: اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده رسمی نیست

دبیر کل فدراسیون فوتبال:تاکنون اسامی نهایی کاندیداهای تایید صلاحیت شده برای شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال به صورت رسمی اعلام نشده است.

اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده رسمی نیست

علیرضا اسدی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رد صلاحیت برخی کاندیداها برای شرکت در انتخابات آتی فدراسیون فوتبال گفت: طبق قوانین صلاحیت ثبت نام کنندگان برای انتخابات فدراسیون فوتبال، باید از سوی کمیسیون سه نفره تایید صلاحیت، بررسی و تایید می‌شد.

ما در بررسی های خود ویژگی‌هایی چون سابقه فوتبالی کاندیداها و مدیریت 5 ساله آنها در عرصه ورزش کشور را مد نظر قرار دادیم و پس از بررسی های فراوان اسامی تمام افرادی را که برای شرکت در انتخابات ثبت نام کرده بودند به نهادهای نظارتی دادیم تا با تایید این نهادها اسامی کاندیداهای نهایی شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال مشخص شود.

اسدی درباره احتمال تعویق انتخابات فدراسیون فوتبال بیان کرد: به دلیل اینکه تیم ملی در آستانه رقابت های مقدماتی جام جهانی قرار دارد، انتخابات فدراسیون فوتبال به هیچ وجه به تاخیر نمی‌افتد و به طور حتم این انتخابات 18 اردیبهشت برگزار می‌شود. پس از نهایی شدن کاندیداها و تایید صلاحیت آنها زمان 21 روزه ای برای تبلیغات انتخاباتی نامزدها وجود دارد و آنها می‌توانند در این زمان فعالیت های انتخاباتی خود را انجام دهند. مسئولان فدراسیون نیز مقدمات برگزاری انتخابات را در این زمان فراهم می‌کنند.

دبیر کل فدراسیون فوتبال ادامه داد: من هیچ نامی را به صورت رسمی تایید نمی‌کنم و اسامی افرادی که در رسانه‌ها تایید صلاحیت شده‌اند گمانه زنی است.

وی درباره اظهارنظر علی کفاشیان مبنی بر معرفی کاندیداهای نهایی شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال در شنبه هفته آینده بیان کرد: بهتر است از خود کفاشیان چنین موضوعی را بپرسید، تاکنون نشنیده‌ام که رئیس فدراسیون فوتبال بگوید نفرات نهایی برای شرکت در انتخابات فدراسیون شنبه هفته آینده معرفی می‌شوند.

اسدی افزود: با توجه به اینکه در آستانه رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه قرار داریم مسئولان ورزش کشور نگران انتخابات فدراسیون فوتبال هستند و علاقه ای به اداره فدراسیون از سوی سرپرست ندارند. به همین دلیل تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات در زمان مقرر انجام خواهیم داد چرا که تعویق در زمان انتخابات یا اداره شدن فدراسیون از سوی سرپرست موقت به صلاح فوتبال ملی کشورمان نیست.

دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره قرائت گزارش فساد در فوتبال در کمیسیون اصل نود بیان کرد: ما مدارک و مستندات خود را به کمیسیون اصل 90 ارائه کردیم و منتظر تصمیم مسئولان این کمیسیون برای به نتیجه رسیدن گزارش فساد در فوتبال هستیم.

وی درباره شکایت شهاب الدین عزیزی خادم به کمیته استیناف درباره رد صلاحیت خود گفت:‌ تاکنون نامه شکایت عزیزی خادم به کمیته استیناف ندیده‌ام و اینکه گفته می‌شود وی برای اعتراض نسبت به رد صلاحیت خود به کمیته استیناف نامه داده را باید از عزیزی خادم بپرسید.

دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره مسائل مطرح شده در جلسه امروز کافه فوتبال بیان کرد: در این جلسه در خصوص انرژی اتمی صحبتی مطرح نشد (باخنده) بلکه اعضا در مورد مسائل روز فوتبال به بحث و گفتگو پرداختند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار