دبیر شورای اطلاع رسانی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به نقش مهم روابط عمومی ها و نهادها در اطلاع رسانی خدمات دولت گفت: آگاهی روابط عمومی ها از فنون موثر خبررسانی از ضرورت های امر اطلاع رسانی نوین است .

   به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید محمد موحد پور روز سه شنبه در آیین شروع کارگاه خبرنویسی افزود: این کارگاه فرصتی برای آشنایی با تکنیک های خبری در فرایند اطلاع رسانی روابط عمومی ها و گامی در جهت اطلاع رسانی موثر روابط عمومی ها از خدمات موثر دولت است.
وی به لزوم بهره گیری روابط عمومی ها از نرم افزارهای جدید در امر رسانه و روابط عمومی تاکید کرد: افزود: تقویت اطلاع رسانی از خدمات دولت که در شرایط کنونی کمرنگ واقع شده است،به توجه بیش از پیش مدیران در تقویت روابط عمومی ها و امر اطلاع رسانی نیاز دارد.
وی به توزیع فرم خود ارزیابی روابط عمومی ها اشاره کرد و گفت: در سال جاری روابط عمومی های برتر با لحاظ دسته بندی صنفی و براساس خودارزیابی روابط عمومی ها متناسب با شاخص های تعیین شده و با بهره گیری از نظر هیات داوری انتخاب خواهند شد.
کارگاه خبرنویسی در روابط عمومی با شرکت بیش از 160 نفر از مدیران روابط عمومی و خبرنگاران با تدریس دکتر احمد توکلی مدرس علوم ارتباطات به مدت دو روز در سالن سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه وبویراحمد در حال برگزاری است.
 
انتهای پیام /و
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.