عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران باید برای پروژه‌هایی سرمایه گذاری کند که پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی به دنبال داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن پیرهادی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان‌این‌که شورا باید نسبت به برنامه پنج ساله دوم شهرداری تهران پایشی را انجام دهد، اظهار داشت: پیاده راه ها نیازهای شهر است و شهرداری باید بر اساس اولویت‌بندی پیاده راه سازی را تعیین کند.

وی با بیان این‌که پیاده رو 17 شهریور اگر چه امروزه تمام شده است اما نتوانست رضایت مندی ساکنان و مردم این منطقه را دربرداشته باشد، افزود: برای این پیاده راه میلیاردها هزینه شد اما هیچ گونه خروجی برای شهروندان نداشت.

عضو  هیت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این‌که شهرداری تهران بر اساس پیش بینی‌ها باید 21 هزار میلیارد درآمد پایدار داشته باشد، تصریح کرد: این درحالی است که  تنها نزدیک به 18 هزار میلیارد برای شهرداری بودجه مصوب شده است که به معنی عقب ماندن از برنامه‌ها است.

پیرهادی با اشاره به پروژه‌های شهرداری تهران یادآور شد: شهرداری دریاچه خلیج فارس را با میلیارد‌ها تومان پول احداث کرد در حالی که امروزه شهروندانی که ساکن این مجموعه هستند حاضر نیستند  آپارتمان‌هایی را با متری  سه میلیون و پانصد تومان خریداری کنند.

وی تاکید کرد: شهرداری تهران  باید برای پروژه‌هایی سرمایه گذاری کند که پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی  به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار