وکیلی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

"ائتلاف امید" چتر فراگیری برای جلوگیری از دوگانگی حزبی در مجلس‌ دهم

یک منتخب مردم تهران گفت: ائتلاف امید همانند قبل به فعالیت‌های خود ادامه خواهد داد.

محمد‌علی وکیلی منتخب مردم تهران در مجلس دهم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان پیرامون ادامه فعالیت‌های ائتلاف امید اظهار داشت: این ائتلاف همچنان پابرجا خواهد ماند.

وی در ادامه افزود: حضور ائتلاف امید می‌تواند چتر فراگیری برای جلوگیری از دوگانگی حزبی در مجلس‌شورای اسلامی باشد.

محمدرضا عارف منتخب مردم تهران در انتخابات مجلس دهم در گفت‌وگویی در مورد حفظ ائتلاف امید با اشاره به تلاش رقبا برای ایجاد اختلاف میان ائتلاف اصلاح طلبان و اصولگرایان معتدل، تأکید کرد: ما ائتلاف امید را حتما حفظ می کنیم و این یک تعهد اخلاقی بوده و میثاقی است که با کاندیداها داشتیم که حضور جدی در این فراکسیون داشه باشند و طبیعتا مبانی فراکسیون اکثریت هم رأی گیری است.

عارف در ادامه گفت: امیدواریم با همان همدلی و همبستگی که افراد در لیست امید قرار گرفتند در مجلس هم بتوانیم تأثیرگذار باشیم و ان شاء الله بتوانیم در خدمت مردم باشیم.

طیبه سیاوشی شاه‌عنایتی در این رابطه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ائتلاف امید برای حضور پروشور مردم در انتخابات مرحله دوم همانند مرحله اول تمام تلاش خود را خواهد‌کرد.

شاه عنایتی در خصوص ادامه ائتلاف امید پس از مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تصمیم‌گیری برای ادامه ائتلاف امید پس از مرحله دوم به عهده هیئت رئیسه این ائتلاف خواهد بود. 


 انتهای پیام/

برچسب ها: احزاب ، مجلس ، ائتلاف امید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار