رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: برخی از پروژه‌های شهرداری تهران فاقد مطالعات اجتماعی بوده به همین منظور باید مورد دقت و بررسی بیشتری باشد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در دویست و پنجاه و دومین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به وضعیت پیاده راه 17 شهریور اظهار داشت: این پیاده راه مشکلات فراوانی را برای ساکنان این منطقه به وجود آورده است.

وی با بیان این‌که بر اساس مشاهدات برخی از پروژه‌های شهرداری تهران فاقد مطالعات اجتماعی بوده ،افزود: برخی از مشاوران در لیست سیاه شهرداری قرار دارند در حالی که  شهرداری مجددا پروژه‌های باقی مانده خود را به همین مشاوران که عملکرد‌های ضعیفی دارند واگذار می‌کند.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: باید هدف اصلی در پروژه‌ها رضایت مردمی و توسعه شهری باشد اما متاسفانه در موضوع پیاده راه 17 شهریور تاکنون به هیچ هدف مشخصی نرسیده‌ایم.

شاکری با اشاره به طرح سنگ‌فرش خیابان 30 تیر بیان کرد: این پرژه‌ نیز جزء پروژه‌های غیر مطالعاتی شهرداری تهران بوده به همین منظور باید در اجرای این گونه پروژه‌ها بررسی بیشتری صورت گیرد و همچنین  از مشاورانی که در طرح‌ها شکست خوردند در پروژه‌ها استفاده نکنیم.

وی از شهروندانی که ساکن منطقه 17 شهریور نیستند درخواست کرد در خصوص این معضل هیچ گونه اظهار نظری نداشته باشند چرا که ساکنین این  منطقه بسیار از پیاده راه شدن این محور انتقاد دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار