عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس قانون باید با متخلفان نصب برچسب‌های تبلیغاتی یک برخورد جدی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامرضا  انصاری عضو شورای اسلامی شهر تهران در  دویست و پنجاه دومین جلسه علنی شورای شهر  از رئیس شورای شهر درخواست کرد تا در جلسات رسمی و غیر رسمی عملکردهای اعضا مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به بدهی‌های شهرداری تهران افزود: این امر باید در جلسه علنی به صورت رسمی بررسی و ثبت شود چرا که  ثبت این موضوع برای مدیریت شهری و شهردار آینده باید باقی بماند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران به شعار مدیریت یکپارچه شهری اشاره کرد و گفت: در حوزه توزیع، سلامت، خدمات آب و فاضلاب و... می‌توانیم فعالیت‌های رقابتی خوبی با دستگاه‌های دولتی داشته باشیم و یک مدیریت یکپارچه شهری را اجرایی کنیم.

انصاری با بیان این‌که سازمان زیبا سازی شهر تهران در گذشته برای اشخاصی که برچسب‌های تبلیغاتی را در کوچه‌ها و خیابان ها نصب می‌کردند جریمه‌هایی را اخذ کرده بود، تصریح کرد: نصب برچسب‌های تبلیغاتی امروزه بر خلاف قانون انجام می‌شود به همین دلیل باید با متخلفان برخورد قانونی انجام شود.

وی بیان کرد: در سال جدید حجم تبلیغات در کوچه‌ها و خیابان ها بالا رفته به همین منظور باید یک برخورد جدی با شرکت‌های متخلف انجام شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
تن متخلفان نصب برچسب‌های تبلیغاتی لرزید فقط در حد شعاره باور کنید سنگ متری خداد تومان رو باید عوض کنیم از بس تراشیدیم
آخرین اخبار