عضو حزب ندای ایرانیان گفت: باقی ماندن ائتلاف امید تا زمانی که وضعیت معیشتی مردم سامان نیابد، فرقی ندارد.

شهاب طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص باقی ماندن ائتلاف امید اظهار داشت: نام یک لیست، امید و یا تدبیر باشد، فرقی نمی‌کند چرا که باید افراد به فکر وضعیت معیشتی، رفاه مردم و پیشرفت کشور باشند.

وی در ادامه افزود: تا زمانی که وضعیت معیشتی مردم سامان پیدا نکند فرقی نمی‌کند، چه کسی چه کارهایی را انجام می‌دهد و یا چه لیست و ائتلافی باقی مانده است.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در پایان خاطر نشان کرد: هر فردی که در لیستی قرار دارد، عاقلانه تصمیم بگیرد و منابع کشور را به هدر ندهد و همچنین به فکر منابع کشور باشد، آن لیست، لیست امید مردم است.

محمدرضا عارف منتخب مردم تهران در انتخابات مجلس دهم در گفت‌وگویی در مورد حفظ ائتلاف امید با اشاره به تلاش رقبا برای ایجاد اختلاف میان ائتلاف اصلاح طلبان و اصولگرایان معتدل، تأکید کرد: ما ائتلاف امید را حتما حفظ می کنیم و این یک تعهد اخلاقی بوده و میثاقی است که با کاندیداها داشتیم که حضور جدی در این فراکسیون داشه باشند و طبیعتا مبانی فراکسیون اکثریت هم رأی گیری است.

عارف خاطر نشان کرد: امیدواریم با همان همدلی و همبستگی که افراد در لیست امید قرار گرفتند در مجلس هم بتوانیم تأثیرگذار باشیم و ان شاء الله بتوانیم در خدمت مردم باشیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار