بارندگیهای شدید و سیلاب هفته گذشته به هزار و 123 واحد مسکونی در استان همدان خسارت وارد کرد.

تخریب بیش از هزار واحد مسکونی همدان به علت سیلاب

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مدیرکل مدیریت بحران استان همدان گفت : سیلاب به هزار و 40 واحد مسکونی در روستاها خسارت وارد کرد که 103 واحد نیازمند بازسازی مجدد و 937 واحد هم نیازمند تعمیر است.

علمیردان طالبی با بیان اینکه اثر سیلاب اخیر در بخش اماکن شهری 11 واحد تخریب شد و نیازمند بازسازی است، همچنین 72 واحد نیازمند تعمیر است.

وی تصریح کرد : طبق برآوردهای صورت گرفته خسارت وارده به تجهیزات و تاسیسات شهری 8 میلیارد رالد و روستایی 13 میلیارد رالد برپاورد شده است . 

مدیرکل مدیریت بحران استان همدان خسارت وارده به بوستانها و فضای سبز شهری این استان را هم دو میلیارد و 500 میلیون رالچ بیان کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان همدان همچنین گفت: در حوزه آب و فاضلاب 81 میلیارد و 500 میلیون رالس به چاهها، خطوط لوله و تاسیسات لوله کشی شهری و روستایی این استان خسارت وارد شده است.

علمیردان طالبی با بیان اینکه همچنین سیلاب اخیر هشت میلیارد رالع خسارت به تاسیسات برقی وارد کرده افزود : همچنین خسارت وارده به شیلات، دام، زراعت، باغ ، تاسیسات کشاورزی بر اثر سیل 433 میلیارد و 440 میلیون رالو برآورد شده است .

انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.