ارومیه؛

دستگیری کلاهبرداری میلیاردی در ارومیه

کلاهبردار میلیاردی در ارومیه دستگیر شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت : در پی شکایت شهروندان در ارومیه مبنی بر اینکه کلاهبرداری به بهانه فروش آپارتمان و خودروهای لوکس از مردم کلاهبرداری می کند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .

وی اضافه کرد: ماموران با انجام بررسی های لازم متوجه شدند که متهم به بهانه فروش آپارتمان و خودروهای لوکس و گرفتن مبلغی از مشتریان خود اقدام به کلاهبرداری کرده و سپس متواری شده است .

وی اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع و به منظور جلوگیری از ادامه فعالیت متهم، تیمی مجرب از کارآگاهان تشکیل و عملیات شناسایی و دستگیری آغاز شد که ماموران با انجام اقدامات لازم محل حضور متهم را شناسایی کرده و در حین انجام معامله وی را دستگیر کردند .

سردار اصلانی گفت: متهم در بازجویی های خود به کلاهبرداری از هفت نفر به ارزش بیست میلیارد ریال به بهانه فروش آپارتمان و خودروی لوکس اعتراف کرد .

فرمانده انظامی آذربایجان غربی افزود: متهم همچنین از دیگر شیوه های کلاهبردای از جمله پرداخت سود به طعمه های خود نیز استفاده می کرد و با دریافت وجوه نقد به آنها سود ماهیانه پرداخت می کرد .

وی اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضایی شد .

سردار اصلانی از شهروندان خواست در زمان سرمایه گذاری مراقب افراد سودجو و کلاهبردار باشند تا در دام کلاهبرداران نیفتند .

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.