رئیس پلیس فتا استان فارس از دستگیری فردی خبر داد که در شبکه اجتماعی تلگرام خود را دکتر معرفی می كرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ سیدموسی حسینی گفت: فردی با مراجعه به پلیس فتا و ارائه مرجوعه قضایی بیان كرد؛ چندی پیش در شبکه اجتماعی تلگرام وارد یک گروه شدم که گردآورنده آن خود را دکتر طب سنتی معرفی کرده و اقدام به تجویز نسخه و ارسال دارو برای افراد بیمار می كرد. 

وی ادامه داد: شاکی که خود از فریب خوردگان این دکتر قلابی است پس از دریافت داروها اقدام به مصرف آن می كند که نه تنها بهبودی حاصل نمی شود بلکه عوارض این داروهای تقلبی نیز در وی نمایان و او را دچار مشکلاتی می کند که شاکی را مصمم به شکایت و پیگیری موضوع می كند. 

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان فارس بیان كرد: پرونده بلافاصله پس از ورود به پلیس فتا در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت و متهم در مدت زمان کوتاهی شناسایی، دستگیر و تحویل مقام قضایی شد. 
سرهنگ حسینی با تاکید بر رصد پلیس و شناسایی افرادی که با سوء استفاده از عناوین جعلی اقدام به کلاهبرداری می كنند، از شهروندان درخواست كرد: به هیچ وجه در فضای مجازی به نام و شهرت افراد توجه نكنند و در صورت رویت موارد مشکوک آن را سریعا به سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.ir اطلاع دهند.  

انتهای پیام/ن
برچسب ها: دکتر ، تلگرامی ، دستگیر ، شد ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار