با حضور مدیرعامل صندوق قرض الحسنه راسخون نشست صمیمی با سرپرست بانک ملی استان برگزار گردید

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ در این دیدار مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان حجت الاسلام جوانبخت ضمن تاکید بر تعامل هرچه بیشتر دو دستگاه ، ارائه خدمات و تسهیلات بانکی به همکاران اداره کل ، اصحاب موقوفات و بقاع متبرکه اعم از هیات امناء وخادمین و پیشنهاد تشکیل هرچه سریعتر کار گروه تخصصی و فنی جهت همکاری و رفع موانع موجود را خواستار شدند.

در ادامه حسین توکلی زاده مدیرعامل صندوق قرض الحسنه راسخون ضمن ابراز خرسندی از خدمات ارائه شده توسط بانک ملی بیان داشتند با عنایت به متمر کز شدن حساب های سازمان اوقاف در بانک ملی ایران که بعنوان بزرگترین بانک جهان اسلام شناخته شده است خدمات ارائه شده توسط این بانک قابل تقدیر می باشد . ایشان درادامه به تفاهمنامه سازمان اوقاف و امور خیریه با بانک ملی اشاره وخواستار ارائه خدمات درخصوص تسهیلات بانکی به اوقاف استان وکادر این اداره شدند.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه راسخون با اشاره به مطلوب بودن سرویس خدمات کارت های شتاب بانک ملی، راکت ماندن برنامه وب کیوسک در امامزادگان و بقاع متبرکه را بیان داشتند و خواستار پیگیری و ارائه راهکار جهت راه اندازی این برنامه در امامزادگان و بقاع متبرکه شدند .

در ادامه یحیی حبیبی سرپرست بانک ملی استان ضمن ابراز خرسندی از تعامل بین بانک ملی استان و اداره کل اوقاف و امور خیریه آمادگی این بانک را جهت متمرکز ساختن حساب های مرتبط با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان را اعلام کرد . ایشان با تاکید برارائه خدمات مطلوب در راستای تحقق اهداف هر دو دستگاه بیان داشتند بانک ملی آماده برگزاری کلاس های آموزشی برای کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه درضمینه خدمات بانک الکترونیکی می باشد .

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.