برنامه های فدراسیون برای ارتقا سطح فنی تنیس روی میز در لرستان به زودی عملی می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رئیس فدراسیون تنیس روی میز در نشست سالیانه هیئت تنیس روی میز لرستان گفت: برای ارتقای ورزشکاران و مربیان بانوی لرستانی از مربیان و قهرمانان خارجی استفاده می شود.

علی قارداشی گفت:هم اکنون یک مربی و 2 ورزشکار خانم از کشور کره شمالی در اختیار تیم های ملی فدراسیون هستند که به صورت دوره ای به استان ها برای ارتقا سطح دانش فنی ورزشکاران و مربیان اعزام می شوند.

رئیس فدراسیون تنیس روی میزبا بیان اینکه انتظار فدراسیون از استان لرستان بیش از حد کنونی است ، گفت: استان لرستان ظرفیت بالایی برای پیشرفت در این رشته ورزشی دارد .

علی قارداشی برای اعزام این مربیان و قهرمانان خارجی در آینده نزدیک به لرستان قول مساعددادو افزود: تجربیات این گروه ورزشی درموفقیت های اخیر ملی پوشان در مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک نقش به سزایی داشته است .

در این نشست عزیزپورمدیر کل ورزش و جوانان لرستان نیزگفت: هیئت تنیس روی میزلرستان با برنامه ریز منسجم ، یکی از موفق ترین هیئت های استان است.

در ادامه اسد بیگی رئیس هیئت تنیس روی میز استان و برخی از روسای هیئت های شهرستان ها به بیان مشکلات و نقطه نظرات خود شدند.

تجهیز شدن سالن ها، استعدادیابی این رشته ورزشی در بین دانش آموزان، برگزاری کارگا ها و دوره های آموزشی و شرکت دادن مربیان لرستان در دوره های کشوری و بین المللی از جمله مهمترین درخواست های اعضای این هیئت ورزشی بود.


انتهای پیام/ی
برچسب ها: لرستان ، تنیس ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.