در هفته سی و چهارم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور تیمفوتبال مس رفسنجان در ورزشگاه خانگی خود در رفسنجان به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان یکی از نمایندگان جنوبی کشور رفت و در نهایت توانست با نتیجه دو بریک از سد این تیم بگذرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،تیم فوتبال مس رفسنجان که نزدیکترین تعقیب کننده مس کرمان در جدول است توانست در این دیدار خانگی و در یک بازی جذاب و دیدنی به پیروزی برسد و در صورت تساوی و یا شکست تیم های بالای جدول خود را به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر برساند.

در این دیدار و در دقیقه 19 محبوب مجاز صنعت مس رفسنجان را پیش انداخت اما در ادامه این دیدار 61 این دیدار احمد داوودی از نفت مسجد سلیمان بازی را به تساوی کشاند ،حملات نارنجی پوشان رفسنجانی ادامه داشت تا اینکه حسین موجی در دقیقه 90 بازی گل دوم و پیروزی بخش این دیدار را به ثمر رساند.

تیم فوتبال مس رفسنجان با این نتیجه 53 امتیازی شد و بلافاصله بعد از مس کرمان در جایگاه پنجم ایستاد و زنگ خطر را برای کرمانی ها و خونه به خونه و ماشین سازی به صدا در اورد نفت مسجد سلیمان هم با 46 امتیاز در رده نهم ایستاد.

سال گذشته نیز وضعیت دو تیم همنام مس باعث عدم راهیابی به لیگ برتر شد .

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار