مجموعه تلویزیونی طنز قصه های سیاه و سفید "چارلی چاپلین در ایران" از سوی کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان تولید و رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان گفت: این مجموعه داستانی در10 قسمت ۷ تا10 دقیقه ای تولید شده است و باالگو گیری از شخصیت چارلی چاپلین، معضلات و مشکلات فرهنگی جامعه امروز را به صورت طنز بیان می کند.

محمد حسن مردانی افزود: آلودگی هوا، آداب میهمانی، مهارت نه گفتن و پیشگیری از اعتیاد، استفاده از دوچرخه، رعایت حقوق همسایه، مشاغل مزاحم، مسافر بر شخصی حفظ فضای سبز ازجمله موضوعات مجموعه قصه های سیاه و سفید است.

وی با بیان اینکه این مجموعه طنز از شبکه استانی اصفهان پخش شده و مورد استقبال شهروندان قرارگرفته است گفت:با مذاکراتی که با مسوولان مربوطهدر خصوص پخش سراسری این مجموعه داستانی انجام شده است امیدواریم به زودی شاهد پخش مجموعه داستان های سیاه و سفید "چارلی چاپلین در ایران" در شبکه های سراسری باشیم.

گفتنی است که این داستان های جذاب در صفحه نخست سایت آپارت بار گذاری شده است و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتراز تولیدات فرهنگی و برنامه های کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان می توانند به وب سایتshahrvandi.net مراجعه کنند. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.