اعضای هیات شنای شهرستان شهرضا با رئیس هیات شنای استان اصفهان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رئیس هیات شنای استان اصفهان در این دیدار اظهار داشت: باید از تلاش خالصانه اعضای هیات شنای شهرضا که برترین هیات در سال 94 شدند تشکر و قدردانی کرد چرا که یک مجموعه زمانی به اهدافش می رسد که اعضای آن مجموعه با هم تعامل و همکاری داشته باشند.

دکتر خلیلیان افزود:هیات شنای شهرضا از نظر سخت افزاری و نرم افزاری در شرایط مطلوبی قرار دارد که باید از این شرایط کمال استفاده را برد.

رئیس هیات شنای شهرستان شهرضا نیز به عملکرد هیات شهرستان شهرضا در زمان مدیریت خود اشاره کرد و گفت:خوشبختانه با حضور همکاران در کنار خود که واقعا خالصانه برای توسعه رشته های شنا و واترپلو گام برداشتند اکثر برنامه های ما عملی شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

غلامحسین رضایی تصریح کرد: هر شخصی تمایل دارد با هیات شنای شهرضا همکاری نماید، ما با آغوشی باز او را پذیرا هستیم چراکه توسعه رشته های آبی مستلزم همکاری، تعامل و تعاون می باشد.

وی ادامه داد: جامعه ورزش شهرستان شهرضا اتحاد بسیار خوبی دارد و همه در تلاش برای توسعه ورزش و ایجاد نشاط و شادابی هستند.

گفتنی است در این جلسه علاوه بر دکتر خلیلیان و غلامحسین رضایی، میثم شکیب زاد و زهرا مدنی دبیر، نایب رئیس هیات شنای استان، پیمان گرامی، الهام عمو هادی، حسام الدین سامع و مریم آقاسی دبیر، نایب رئیس، مسئول کمیته واترپلو و سرمربی تیم های بانوان هیات شنای شهرستان شهرضا حضور داشتند. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.